Облік академічної різниці і академічна відпустка

  1. При переході учасника з альтернативного проєкту підготовки гештальт-терапевтів, з метою продовження навчання в рамках програм ВСППГП, керівник програми враховує академічну різницю і різницю в терапії, організовує можливість студенту оптимальним способом цю різницю відпрацювати. У випадку, якщо різниця в теоретичній підготовці велика, може бути запропонована участь у програмі підготовки першого ступеня або з початку другого ступеня.
  2. При переході учасника з проєкту в проєкт в рамках програм ВСППГП, причинами переходу можуть бути:

У цих випадках тренер програми запитує облікову книжку в претендента. На основі зарахованих сесій приймається рішення про включення студента в навчальну групу. 

У разі коли проєкт базового курсу проводився в програмі ВСППГП тренером спільноти, але умови проведення не є задовільними (наприклад, тематика сесій не відповідає вимогам), приєднання учасників до іншої групи відбувається за формою, описаною для учасників з альтернативних організацій.

  1. Якщо член спільноти через особисті обставини призупиняє свою участь у рамках програми другого, або третього ступеня і планує надалі його продовжити, то протягом трьох років він має право запросити про приєднання до іншого проєкту, який протікає:
  1. Якщо член спільноти не сертифікований у кінці базового курсу або третього ступеня, але хоче надалі сертифікуватися, йому необхідно скористатися двома можливостями:
Записатися на захід