Облік академічної різниці і академічна відпустка
Облік академічної різниці
- При переході учасника з альтернативного проєкту підготовки гештальт-терапевтів, з метою продовження навчання в рамках програм ВСППГП, керівник програми враховує академічну різницю і різницю в терапії, організовує можливість студенту оптимальним способом цю різницю відпрацювати. У випадку, якщо різниця в теоретичній підготовці велика, може бути запропонована участь у програмі підготовки першого ступеня або з початку другого ступеня.
- При переході учасника з проєкту в проєкт в рамках програм ВСППГП, причинами переходу можуть бути:
- бажання студента змінити тренерський склад базового курсу;
- наявність тривалої паузи (пропуск більше 2-х сесій поспіль) у навчанні з неможливістю його продовжити у своїй групі.
У цих випадках тренер програми запитує облікову книжку в претендента. На основі зарахованих сесій приймається рішення про включення студента в навчальну групу.
У разі коли проєкт базового курсу проводився в програмі ВСППГП тренером спільноти, але умови проведення не є задовільними (наприклад, тематика сесій не відповідає вимогам), приєднання учасників до іншої групи відбувається за формою, описаною для учасників з альтернативних організацій.
- Якщо член спільноти через особисті обставини призупиняє свою участь у рамках програми другого, або третього ступеня і планує надалі його продовжити, то протягом трьох років він має право запросити про приєднання до іншого проєкту, який протікає:
- у разі повернення студента з академічної відпустки можливе повернення в іншу навчальну програму на одну сесію раніше, ніж він призупинив участь у колишньому проєкті;
- остаточне рішення про приєднання учасника приймає керівник програми з урахуванням динаміки конкретної групи;
- у разі якщо з моменту припинення участі пройшло більше трьох років і учасник не вів протягом цього періоду професійну діяльність (отримання та/або надання терапії, супервізії), йому рекомендовано розпочати проєкт із самого початку.
- Якщо член спільноти не сертифікований у кінці базового курсу або третього ступеня, але хоче надалі сертифікуватися, йому необхідно скористатися двома можливостями:
- продовжувати відвідування освітніх проєктів спільноти (інтенсиви, індивідуальна терапія, спеціалізації, супервізійні групи) і сплачувати членські внески;
- припинити стосунки зі спільнотою на тривалий термін (більше трьох років), після чого передбачена можливість відновлення в статусі члена спільноти за встановленою процедурою. Учаснику може бути рекомендовано відвідування інтенсиву і/або супервізійної групи протягом року.