Статуси членів ВСППГП у рамках програми підготовки
– це спеціаліст із закінченою або незакінченою вищою освітою з психології або суміжних спеціальностей (педагогіка, соціальна робота, медицина – факультети: лікувальна справа, педіатрія, стоматологія), який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ і уклав відповідний договір з ВСППГП.
– це спеціаліст, який має підготовку з гештальт-терапії (завершив базовий курс підготовки з гештальт-терапії), який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ і уклав відповідний договір з ВСППГП.
Має повноваження в навчальному процесі програми:
– це спеціаліст, який має вищу освіту в галузі психології, медицини, педагогіки або соціальної роботи, а також підготовку з гештальт-терапії, успішно сертифікований, пройшов процедуру акредитації у ВСППГП, який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ.
Має повноваження в навчальному процесі програми:
– це акредитований у ВСППГП гештальт-терапевт, який пройшов повну підготовку із супервізії (сертифікат 3-го ступеня), який практикує гештальт-терапію і супервізію, пройшов акредитацію в статусі «супервізор», який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ, уклав відповідний договір з ВСППГП і є членом ВСППГП.
Має повноваження в навчальному процесі програми:
– це акредитований гештальт-терапевт, який навчається або завершив програму 3-го ступеня, є членом ВСППГП. Тренер-стажер стає асоційованим тренером після проходження процедури акредитації при наявності випуску двох програм першого ступеня та акредитації в статусі «супервізор».
Має повноваження в навчальному процесі програми:
Не має повноважень у навчальному процесі програми:
Асоційованим тренером стає тренер-стажер, член ВСППГП, який випустив дві програми першого ступеня.
Має повноваження в навчальному процесі програми:
Не має повноважень у навчальному процесі програми:
Тренером стає асоційований тренер, який здійснив випуск двох програм базового курсу (не менше 4 сертифікованих учасників у кожній програмі) у спів-веденні з керівником програми (дійсним або провідним тренером) та отримав рекомендацію для акредитації в керівника програми.
Має повноваження в навчальному процесі програми:
Не має повноважень у навчальному процесі програми:
Дійсним тренером стає тренер ВСППГП, який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ, є членом ВСППГП, випустив три програми базового курсу (дві під керівництвом дійсного чи провідного тренера, одну групу самостійно або у спів-веденні з тренером, дійсним тренером, провідним тренером).
Має повноваження в навчальному процесі програми:
Не має повноважень у навчальному процесі програми:
Провідним тренером стає дійсний тренер, який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ, є членом ВСППГП, випустив п’ять програм базового курсу (дві під керівництвом дійсного чи провідного тренера, три – самостійно), бере активну участь у формуванні та підтримці життя спільноти.
Дійсний тренер приймається в провідні тренери на загальних зборах спільноти тільки після затвердження його кандидатури Професійною радою.
Має повноваження в навчальному процесі програми: