Навчання на третьому ступені

  1. Третій ступінь орієнтований на підготовку супервізорів, викладачів гештальт-терапії, а також поглиблене вивчення теорії та методології практики. Програма призначена для практикуючих гештальт-терапевтів, що мають базову освіту в галузі гештальт-терапії (які закінчили базовий курс підготовки гештальт- терапевтів).
  1. Метою програми третього ступеня є формування професійного мислення гештальт-терапевта, що дає можливість застосування свого досвіду в різних галузях професійної діяльності.

Для реалізації цієї мети необхідно:

  1. Цілі і завдання кожного проєкту третього ступеня формуються в залежності від конкретного складу учасників і форми домовленості їх з керівниками програми. Ці цілі і завдання можуть бути більшою мірою спрямовані на розвиток терапевтичних навичок, практики супервізії, а також на підготовку групових терапевтів, що ведуть різні навчальні програми.
  1. У професійній спільноті поєднуються три процеси: навчальний, терапевтичний і колегіальний. Програма третього ступеня дозволяє інтегрувати ці процеси в професійний психотерапевтичний світогляд, що виявляється в конкретній позиції учасника в житті спільноти. Для учасника програми важливим у підсумковому результаті може бути усвідомлення особистої філософії практики, за якою стоїть життєвий шлях і унікальна ситуація терапевта, формування професійної ідентичності; а також інтеграція своїх поглядів у цілісний професійний світогляд.

Керівники програми третього ступеня мають право включати до складу нової групи студентів базових курсів, які завершили другий ступінь.

Вся програма третього ступеня включає в себе 384 академічних години (12 чотирьоденних або 16 триденних навчальних сесій) з урахуванням сертифікаційної сесії.

Основними теоретичними темами програм третього ступеня є:

Перераховані теми відображають зміст навчання і можуть не відповідати переліку тематичних сесій. Логіка і фокус викладу визначається керівником програми, залежить від динаміки і складу конкретної групи.

Робота проходить у великих і малих групах супервізійного і терапевтичного формату. Малі групи створюються за кількістю керівників з постійним ведучим терапевтичної групи, змінними ведучими супервізійної групи.

Завдання великої групи:

Завдання малої супервізійної групи: розвиток професійних навичок терапії та супервізії. 

Завдання малої терапевтичної групи: терапія учасників.

Завдання самостійної індивідуальної роботи учасників:

Після закінчення програми третього ступеня передбачається оволодіння такими навичками:

Навчання на третьому ступені завершується сертифікацією, яка можлива при виконанні таких умов:

Рішення про сертифікацію учасника третього ступеня приймає група.