Обов’язки керівника програми першого і другого ступеня
Серед обов’язків керівника програми виділено такі, що є першочерговими:
- Керівник транслює норми культури в спільноті, інформує про Кодекс професійної етики.
- Інформує студентів про організацію ВСППГП і умовах членства, про сайт організації.
- Організовує і забезпечує якісний навчальний процес у рамках чітких і прозорих границь програми. Не допускає формування неетичної взаємодії зі студентами (наполегливе запрошення до себе в особисту терапію, некоректні відгуки про колег та ін.).
- Супроводжує студентів навчальної групи в процесі навчання при вирішенні поточних організаційних складнощів (наприклад, відпрацювання пропущених сесій і т. ін.).
- Взаємодіє з командою підготовки студента (терапевт, супервізор, тренер інтенсиву, супервізори трійок) на основі колегіальності, з урахуванням етичних принципів. Акредитовані терапевти і супервізори мають можливість у складних ситуаціях, при необхідності, вступити в діалог з керівником програми клієнта/супервізанта.
- Інформує студентів про етичні норми, особливості навчальних програм, стандарти і умови сертифікації.
- Контролює правильне заповнення облікових книжок учасниками програм підготовки. Вказує пропущені сесії; а також сесії, які студент з форс-мажорних обставин пройшов в режимі онлайн.
- Організовує процедуру сертифікації. При завершенні базового курсу складає зведену таблицю з інформацією про виконання вимог програми для допуску до сертифікації. Дана інформація зберігається для розгляду конфліктних випадків, пов’язаних з допуском до сертифікації студентів, які не виконали вимоги навчальної програми.
- При підготовці до сертифікації збирає кейси студентів, які розподіляє рецензентам особисто. Важливо, щоб рецензент був незалежним колегою до студента, без подвійних стосунків. Керівник програми будує колегіальні стосунки з рецензентом, намагаючись виключати тиск на результат рецензування.