Навчально-супервізійний проект “Гештальт КУХНЯ”.
10 зустрічей онлайн. 10 гарячих лекцій та хрустких обговорень.

Запрошуємо терапевтів, що практикують гештальт-підхід та терапевтів, які навчаються у базових програмах Національної асоціації гештальт-терапевтів України.

Формати роботи: супервізії очні, заочні, групові та дидактичні; лекції та теоретичні дискусії, практичні вправи, індивідуальні сесії.
Частота зустрічей: раз на два тижні по п’ятницях з 12.00 до 17.00 за київським часом. Група закривається після третьої зустрічі.
3апис теоретичних блоків буде доступний учасникам додатково протягом місяця після завершення групи.
До кожної зустрічі учасники отримають конспекти та розгорнуті матеріали згідно з актуальною темою.
Кількість: до 12 осіб.
Для участі обовʼязковою є наявність особистої терапії в учасників.
Вартість: 50 євро. Пропуски не передбачені та сплачуються в 100% обсязі, крім тих, які виникли за форс-мажорних обставин.
Місце проведення: онлайн на платформі zoom.

Дати:
2023
20 жовтня 2023
3 листопада 2023
17 листопада 2023
1 грудня 2023
15 грудня 2023
2024
12 січня 2024
26 січня 2024
9 лютого 2024
23 лютого 2024
8 березня 2024

Запис до навчально-супервізійного проекту “Гештальт КУХНЯ” проводиться після 15-хвилинної співбесіди та передплати за останню зустріч.
Для запису та уточнюючих питань пишіть:
Ната Ткаченко +380970971817 (Telegram, Viber, WhatsApp).
Анна Капова-Саванова +380936261874 (Telegram, Viber, WhatsApp).

План тематичних блоків:
1. Старт терапевтичної практики, народження/становлення/трансформація ідентичності терапевта.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Який я терапевт? Які мої професійні компетенції, освіта? Які мої сильні сторони та точки зростання на сьогодні? Які мої обмеження? З якими темами, у яких напрямках мені цікаво працювати? Як і скільки я хочу працювати? Як сформувати вартість послуг? Яких клієнтів я хочу бачити у кріслі (екрані) навпроти? У чому я бачу зміст своєї роботи? Яка моя користь для потенційних клієнтів? Як формується та змінюється терапевтична ідентичність у процесі роботи та життя?

2. Просування терапевтичних послуг (де, як, коли та навіщо). Етичний кодекс та екологічність в пропонуванні послуг психотерапевтом.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Де і як залучити перших клієнтів? Як і до кого звертатись в рекламних текстах (до клієнтів, колег)? Які помилки можуть бути в пропонуванні послуг психологом? Як і навіщо формувати бажану громадську думку про себе як про спеціаліста? Основні положення та для чого необхідний кодекс професійної етики психотерапевта?

3. Перша зустріч (діагностика, уточнення очікувань клієнта, формування запитів). Особливості договору, сетинг, аспекти фінансових відносин. Завершення терапевтичного контакту.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Яку інформацію бажано з’ясувати на першій зустрічі з клієнтом? Які існують види діагностичних інтерв’ю? Як допомогти людині сформувати реалістичні запити в психотерапевтичній роботі? Якими бувають контракти, умови, принципи та правила психотерапії? Як завершувати роботу із клієнтом?

4. Процес-аналіз. Розвиток та зміцнення терапевтичного мислення та цікавості до внутрішнього світу клієнта, до контакту терапевта з клієнтом, до власних особливостей та реакцій психотерапевта. Практичне відпрацювання навичок аналізувати сесію, створювати та перевіряти гіпотези, потрапляти в яблучко та помилятися.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
На яку теорію спиратися під час виконання процес-аналізу? Як виявляти фігуру сесії та основну потребу? На якій фазі відбулося переривання циклу контакту та які механізми лежали в основі? Які техніки допоможуть клієнту усвідомити власні способи організації процесу контактування?

5. Психотерапія з людьми з переважанням невротичного, межового чи психотичного досвіду. Нюанси побудови клієнт-терапевтичних відносин із клієнтами з межовим рівнем організації.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Які існують погляди на рівні організації особистості людини? За якими критеріями можна припустити наявність у клієнта межових особливостей? На що можна спиратися, чого слід уникати, якими можуть бути складнощі при формуванні клієнт-терапевтичного альянсу з людьми з межовою організацією психіки?

6. Гештальт-терапія із сім’єю. Основні принципи роботи з дітьми та підлітками. Методика проведення спільної консультації дітей, підлітків та батьків. Подружня пара та налагодження діалогу у відносинах.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Які особливості проведення спільної консультації з дітьми та батьками? На що важливо звертати увагу під час діагностики? Які особливості сетингу бажано враховувати, працюючи з дітьми та підлітками? У чому відмінності підліткового віку (сепарація та її порушення, агресія, сором, сприйняття тіла)? Які можуть бути пастки під час роботи з парами та як їх уникнути?

7. Базові принципи роботи з травматичним досвідом людини, а також з клієнтами, що знаходяться у кризових станах. Терапевтичний процес із людьми, які переживають гостру травму. Вплив досвіду війни на ідентичність постраждалих.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Які є види криз? На що звертати увагу під час роботи із клієнтом у стані кризи? Поняття травми, за яких умов формується травма? Які особливості терапевтичного контакту з людиною у стані гострої травми? Як досвід війни впливає на психіку постраждалих?

8. Поняття діагнозу у гештальт-терапії. Особливості роботи з клієнтами у поєднанні з психіатром при афективних (депресії, манії) і тривожних розладах (фобії, панічні атаки, обсесивно-компульсивні розлади).
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Як провести диференціальну діагностику рівнів психічних розладів? Як використати діагноз для підтримки терапевтичного процесу? Що може сигналізувати про зміну психічного стану клієнта? На що звертати увагу на перших сесіях із клієнтом? Як проводити психоедукацію щодо особливостей стану клієнтів та можливих рекомендацій?

9. Робота з людьми, що мають порушення чи розлади харчової поведінки. Психогенне переїдання. Образ тіла.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Як провести диференціальну діагностику порушень і розладів харчової поведінки (нервова анорексія, булімія, нападоподібне переїдання). Яких фахівців (лікарів, нутриціологів) рекомендувати клієнту з порушеннями харчової поведінки? Як допомогти людині усвідомити спускові механізми емоційного переїдання? Які існують вектори роботи із зміною сприйняття людиною свого тіла?

10. Підтримка психотерапевта. Синдром професійного вигоряння – як не потрапити у пастку. Види, способи та техніки самодопомоги.
Відповіді на які питання ви отримаєте під час зустрічі:
Які причини та складові синдрому емоційного вигоряння психотерапевта? Що робити, щоб уникнути вигоряння? Які способи підтримки та техніки регулювання стресу найефективніші саме для вас?

Ведучі проекту:
Ната Ткаченко – клінічний психолог, акредитований гештальт-терапевт НАГТУ, супервізор (третій ступінь ВОППГП, м. Київ). DBT-терапевт. Ведуча груп та тематичних психотерапевтичних проектів (м. Одеса, м. Київ).
Область професійних інтересів: “Робота з кризами та травмами у гештальт-терапії”, “Клінічний підхід у гештальт-терапії”, “Терапія порушень та розладів харчової поведінки у гештальт-підході”, а також діалектична поведінкова терапія з людьми з межовими особливостями і/або з деструктивними способами регулювання емоцій.
Анна Капова-Саванова – психолог, акредитований гештальт-терапевт НАГТУ, супервізор (третій ступінь ВОППГП, м. Київ). Ведуча психотерапевтичних та підліткових груп.
Спеціалізації: “Системний підхід та гештальт-терапія в роботі з сім’єю”, “Групова психотерапія в рамках гештальт-підходу”, “Робота з сексуальною тематикою в гештальт-підході”, “Клінічний підхід у гештальт-терапії”, “Гештальт-терапія з дітьми”.