Реєстрація проєктів

Порядок реєстрації першого ступеня

Програми першого ступеня ведуть акредитовані фахівці ВCППГП. Статуси членів ВCППГП у рамках програми підготовки, які дозволяють вести перший ступень, це: тренер-стажер, асоційований тренер, тренер, дійсний тренер, провідний тренер.

Якщо хоча б один з ведучих проєкту поки не має статусу асоційованого тренера, але є тренером-стажером, то існують такі варіанти ведення проєкту:

  1. Не пізніше ніж за три місяці до початку програми керівник програми реєструє заявку на проведення проєкту через особистий кабінет на сайті.
  2. Профрада затверджує заявку або звертається за уточненнями в разі виникнення питань.
  3. Після затвердження оголошення про набір проєкту з’являється на сайті.
  4. Посилання на захід, затверджений на сайті, є підставою для розміщення у відповідній офіційній групі на Facebook.
  5. Після того як група почала свою роботу, учасники програми вступають у ВСППГП «Український гештальт інститут» і оплачують щорічні членські внески.

Щорічні членські внески спрямовуються на оплату технічної та методичної роботи секретарів спільноти, розвиток сайту, видання методичної літератури, розвиток інформаційної політики, інші операційні витрати.

  1. Не пізніше ніж до початку третьої сесії керівник програми передає секретарю ВСППГП:
  1. Секретар ВСППГП видає керівнику програми облікові книжки для учасників програми і привласнює групі номер.
  1. Зареєстрованою може бути програма першого ступеня зі складом учасників від 7 і більше учасників. Рекомендована кількість – від 10 учасників.
  2. Додатковий набір учасників в проєкт можливий не пізніше ніж на 2-гу сесію.

Порядок реєстрації другого ступеня

Групу другого ступеня проводять основні та запрошені ведучі. Основними ведучими проєкту можуть бути один, два чи три тренери.

Не рекомендовано ведення проєкту командою в складі чотирьох і більше основних ведучих.

У разі коли основних ведучих троє, рекомендовано, щоб один з тренерів, найменш досвідчений, був присутній в групі на всіх сесіях. Основні ведучі проводять більшу частину сесій проєкту. Запрошені ведучі проводять окремі сесії.

Протягом проєкту другого ступеня у веденні групи другого ступеня повинні брати участь не менше п’яти ведучих тренерів. 

Керівники програми другого ступеня – це один або двоє основних ведучих проєкту, відповідальних за організацію, тематичне наповнення і тренерський склад проєкту.

Керівниками другого ступеня можуть члени ВСППГП у статусах провідного тренера, дійсного тренера або тренера.

Ко-терапія – це формат, у якому один або двоє ведучих (у разі якщо команда тренерів складається з трьох ведучих) мають статус асоційованого тренера.

Керівником програми при ко-терапії можуть бути члени ВСПППП у статусах провідного або дійсного тренера.

У разі ко-терапії керівник програми повинен бути присутнім, як мінімум, дві сесії у навчальному році.

  1. Не пізніше ніж за три місяці до початку програми керівник програми реєструє заявку на проведення проєкту через особистий кабінет на сайті.
  2. Профрада затверджує заявку або звертається за уточненнями в разі виникнення питань.
  3. Після затвердження оголошення про набір проєкту з’являється на сайті.
  4. Посилання на захід, затверджений на сайті, є підставою для розміщення у відповідній офіційній групі на Facebook.

Порядок реєстрації третього ступеня

Склад ведучих третього ступеня затверджується Професійною радою. Програма проводиться командою, що складається з 3-х або 4-х провідних тренерів спільноти. Один з ведучих проєкту може мати статус дійсного тренера (що раніше не прописували, а на практиці існує).

  1. Не пізніше ніж за три місяці до початку програми керівник програми реєструє заявку на проведення проєкту через особистий кабінет на сайті.
  2. Профрада затверджує заявку або звертається за уточненнями в разі виникнення питань.
  3. Після затвердження оголошення про набір проєкту з’являється на сайті.
  4. Посилання на захід, затверджений на сайті, є підставою для розміщення у відповідній офіційній групі на Facebook.
  5. Не пізніше ніж до початку третьої сесії керівник програми передає секретарю ВСППГП відомість зі списком групи.
  6. Секретар ВСППГП видає керівнику програми облікові книжки для учасників програми і привласнює групі номер.

Порядок реєстрації спеціалізацій

  1. Не пізніше ніж за три місяці до початку програми керівник програми реєструє заявку на проведення проєкту через особистий кабінет на сайті.
  2. Профрада затверджує заявку або звертається за уточненнями в разі виникнення питань.
  3. Після затвердження оголошення про набір проєкту з’являється на сайті.
  4. Посилання на захід, затверджений на сайті, є підставою для розміщення у відповідній офіційній групі на Facebook.
  1. Про зміни в тренерському складі спеціалізації, програми спеціалізації, керівник повідомляє секретарям спільноти по електронній пошті у вільній формі, аргументуючи зміни.
  2. Профрада стверджує заявку про зміни або звертається за уточненнями в разі виникнення питань.
  3. Після затвердження змін керівник спеціалізації через особистий кабінет на сайті реєструє заявку на проведення проєкту.
  4. Посилання на захід, затверджений на сайті, є підставою для розміщення у відповідній офіційній групі на Facebook.

Шлях ведучого спеціалізації

Акредитований член ВСППГП працює і накопичує досвід гештальт-практики в певному напрямку, отримує спеціальні знання в цьому напрямку не менше 3-х років.

Акредитований член ВСППГП пред’являє результати цього досвіду на конференції (або в статті, або на інтенсиві, або на супервізійній/інтервізійній групі, або в рамках навчальної програми), хоча б один раз описує проєкт програми.

Профрада затверджує пробну «пілотну» програму.

Акредитований член ВСППГП проводить пробну «пілотну» програму хоча б один раз. 

Провідний тренер ВСППГП, який є фахівцем в даному або близькому напрямку, сертифікує програму, дає рекомендації і пише рецензію.

Акредитований член ВСППГП робить опис програми і доповідь на тренерських зборах. 

Профрада підтверджує навчальну програму у форматі спеціалізації.