ОНЛАЙН ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (Спеціалізація) Українського гештальт-інституту (УГІ) «ГЕШТАЛЬТ-ТЕРАПІЯ З ДІТЬМИ» (7 модулів) . м. Київ
Програма навчання розрахована на півтора року. Орієнтована на професіоналів із психологічною, медичною, педагогічною освітою, але показана і свідомим батькам без спеціальної освіти.
Програма навчання розрахована на півтора року. Орієнтована на професіоналів із психологічною, медичною, педагогічною освітою, але показана і свідомим батькам без спеціальної освіти.
Ціна модуля 130 $.
Старт спеціалізації та інші модулі:
1. 17-19.10.2022 (Старт)
2. 5-7.12.2022
3. 6-8.02.2023
4.27-29.03.2023
5. 29-31.05.2023
6. 4-6.09.2023
7. 13-15.11.2023. Сертифікація
1. 17-19.10.2022 (Старт)
2. 5-7.12.2022
3. 6-8.02.2023
4.27-29.03.2023
5. 29-31.05.2023
6. 4-6.09.2023
7. 13-15.11.2023. Сертифікація
Тренери програми:
Ганна Бичкова – дитячий психіатр, дитячий та сімейний психотерапевт, канд. мед. наук, тренер Українського Гештальт-інституту (ВСППГП), провідна спеціалізація з роботи з дітьми та сім’єю, 25 років клінічної та 15 років психотерапевтичної практики.
https://www.facebook.com/anna.bychkova.589
Тетяна Білоусова – психолог, гештальт-терапевт, сімейний та дитячий терапевт, асоційований тренер Українського Гештальт-інституту (ВСППГП), провідна терапевтичних та навчальних груп, практика з 2004 року,
https://www.facebook.com/tetiana.bielousova
Микола Мирошниченко, – лікар – психотерапевт, підлітковий психотерапевт, супервізор, асоційований тренер Українського Гештальт-інституту (ВСППГП), груповий аналітик та системний сімейний терапевт. Психологічна практика з 2004 року
https://www.facebook.com/mirosh.nn
Валентина Шапран – гештальт-терапевт, супервізор, дитячий та сімейний психотерапевт, фахівець із залежної поведінки, яка веде навчальних програм з гештальт-терапії, терапевтичних груп для підлітків та дорослих. Практика із 2004 року.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004591145891
Ганна Бичкова – дитячий психіатр, дитячий та сімейний психотерапевт, канд. мед. наук, тренер Українського Гештальт-інституту (ВСППГП), провідна спеціалізація з роботи з дітьми та сім’єю, 25 років клінічної та 15 років психотерапевтичної практики.
https://www.facebook.com/anna.bychkova.589
Тетяна Білоусова – психолог, гештальт-терапевт, сімейний та дитячий терапевт, асоційований тренер Українського Гештальт-інституту (ВСППГП), провідна терапевтичних та навчальних груп, практика з 2004 року,
https://www.facebook.com/tetiana.bielousova
Микола Мирошниченко, – лікар – психотерапевт, підлітковий психотерапевт, супервізор, асоційований тренер Українського Гештальт-інституту (ВСППГП), груповий аналітик та системний сімейний терапевт. Психологічна практика з 2004 року
https://www.facebook.com/mirosh.nn
Валентина Шапран – гештальт-терапевт, супервізор, дитячий та сімейний психотерапевт, фахівець із залежної поведінки, яка веде навчальних програм з гештальт-терапії, терапевтичних груп для підлітків та дорослих. Практика із 2004 року.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004591145891
Програма Гештальт-терапія з дітьми дає основні уявлення про особливості використання принципів та методів гештальт-терапії у психологічній роботі з дітьми та підлітками, з сім’ями з дітьми, з дитячими групами. Матеріал, який опрацьовується в ході програми, може бути використаний для терапевтичної практики як індивідуальної, так і групової, консультування, розширення можливості педагогів вихователів, лікарів, батьків у їхній професійній діяльності.
Зміст програми: дослідження особливостей дитячого досвіду, особливості психологічних проблем розвитку дитини та спотворень розвитку, аналіз різних ситуацій розвитку дитини (сімейних та шкільних), практика гештальт-терапевтичного підходу до виявлення та вирішення цих проблем.
Програма проводиться у формі практичних майстерень із лекціями, вправами, демонстраціями, аналізом терапевтичних сесій. Містить основні принципи гештальт-терапії, техніки гештальт-терапії у роботі з дітьми: використання фантазування, малюнку, ігри для відновлення контакту з дітьми. Обов’язково включає вивчення власних переживань дитинства.
Програма проводиться у формі практичних майстерень із лекціями, вправами, демонстраціями, аналізом терапевтичних сесій. Містить основні принципи гештальт-терапії, техніки гештальт-терапії у роботі з дітьми: використання фантазування, малюнку, ігри для відновлення контакту з дітьми. Обов’язково включає вивчення власних переживань дитинства.
Для завершення програми потрібно: 180 годин навчальних семінарів. 7-й семінар – сертифікація
Теми:
1. Відновлення контакту із дітьми. Основні засади гештальт-терапії з дітьми. Робота з капризами, страхами та агресією у дітей. Як розпізнати переживання, яке стоїть за проблемною поведінкою дитини. Як підтримати усвідомлення власних переживань дитини? Ігри, малюнки у роботі з дітьми.
2. Основні етапи розвитку. 1-й етап – від народження до 1 року, криза 1 року. Базове переживання та завдання розвитку. Основна потреба та ставлення до світу. Стратегії роботи.
3. Ранній (до 3-х років та дошкільний вік). Особливості переживань та проявів переживань. Дослідження тривоги, сорому, провини. Незавершені завдання розвитку особистості. Як розпізнавати та підтримувати інтенції у зростанні дитини. Стратегії та техніки роботи: ігри, малюнки, казки, тілесні техніки.
4. Проблеми шкільного та підліткового віку. Особливості переживань та прояви переживань. Вивчення невпевненості, знедоленості, самотності. Відносини із однолітками. Сексуальність. Незавершені завдання розвитку. Криза юнацького віку. Ігри, арт-методи, тілесні методики. Робота із групою.
5. Дитина в сім’ї та гештальт-терапія дитячо-батьківських відносин. Дослідження ситуації розвитку. Особливості переживань та картина світу старших, середніх та молодших дітей. Незавершені стосунки та конфлікти братів та сестер. Робота з дитячо-батьківськими стосунками. Дитина у ситуації конфліктних відносин дорослих. Психосоматичні прояви дитини як відображення напружень та конфліктів у сім’ї. Ігри, малюнки, сімейна скульптура.
6. Терапевтичні відносини з батьками та дитиною. Побудова терапевтичної сесії. Позиція терапевта у роботі з дітьми та з сім’єю. Консультування батьків. Особливості договору під час роботи з дітьми та батьками. Фрустрація та підтримка в роботі з дітьми, підлітками та сім’ями.
7. Сертифікація. супервізія та аналіз випадків. Розбір власних робіт та питань учасників групи. Підготувати опис роботи з дитиною, есе про аналіз свого дитинства.
Сесії будуть проходити у будні ОНЛАЙН (частіше понеділок-середа)
Кількість місць у групі обмежена.
Запис за тел: 066-311-24-88 (viber/telegram) Євген,
email: milkmost2014@gmail.com.або просто у месенджер.
1. Відновлення контакту із дітьми. Основні засади гештальт-терапії з дітьми. Робота з капризами, страхами та агресією у дітей. Як розпізнати переживання, яке стоїть за проблемною поведінкою дитини. Як підтримати усвідомлення власних переживань дитини? Ігри, малюнки у роботі з дітьми.
2. Основні етапи розвитку. 1-й етап – від народження до 1 року, криза 1 року. Базове переживання та завдання розвитку. Основна потреба та ставлення до світу. Стратегії роботи.
3. Ранній (до 3-х років та дошкільний вік). Особливості переживань та проявів переживань. Дослідження тривоги, сорому, провини. Незавершені завдання розвитку особистості. Як розпізнавати та підтримувати інтенції у зростанні дитини. Стратегії та техніки роботи: ігри, малюнки, казки, тілесні техніки.
4. Проблеми шкільного та підліткового віку. Особливості переживань та прояви переживань. Вивчення невпевненості, знедоленості, самотності. Відносини із однолітками. Сексуальність. Незавершені завдання розвитку. Криза юнацького віку. Ігри, арт-методи, тілесні методики. Робота із групою.
5. Дитина в сім’ї та гештальт-терапія дитячо-батьківських відносин. Дослідження ситуації розвитку. Особливості переживань та картина світу старших, середніх та молодших дітей. Незавершені стосунки та конфлікти братів та сестер. Робота з дитячо-батьківськими стосунками. Дитина у ситуації конфліктних відносин дорослих. Психосоматичні прояви дитини як відображення напружень та конфліктів у сім’ї. Ігри, малюнки, сімейна скульптура.
6. Терапевтичні відносини з батьками та дитиною. Побудова терапевтичної сесії. Позиція терапевта у роботі з дітьми та з сім’єю. Консультування батьків. Особливості договору під час роботи з дітьми та батьками. Фрустрація та підтримка в роботі з дітьми, підлітками та сім’ями.
7. Сертифікація. супервізія та аналіз випадків. Розбір власних робіт та питань учасників групи. Підготувати опис роботи з дитиною, есе про аналіз свого дитинства.
Сесії будуть проходити у будні ОНЛАЙН (частіше понеділок-середа)
Кількість місць у групі обмежена.
Запис за тел: 066-311-24-88 (viber/telegram) Євген,
email: milkmost2014@gmail.com.або просто у месенджер.
Хто такий – дитячий гештальт-терапевт? Трохи казкар, трохи розбійник, частково Пітер Пен, частково Оле-Лукойє, бабуся, онука та сірий вовк в одному обличчі. Бути поряд з дитиною, говорити з нею про неї його мовою – і бути дорослим, бути собою. Зробити зустріч цілющою, що відновлює сили для подальшого зростання – і не нав’язати своїх помилок та помилок.