ОНЛАЙН ОСВІТНЯ ПРОГРАМА (Спеціалізація) Національної Асоціації Гештальт Терапевтів України (8 модулів).
Програма навчання розрахована на півтора року. Орієнтована на професіоналів із психологічною, медичною, педагогічною освітою, але показана і свідомим батькам без спеціальної освіти.
Ціна модуля 140 євро.
Дати проведення модулів:
1. 14-16 жовтня 2024
2. 2-4 грудня 2024
3. 10-12 лютого 2025
4. 7-9 квітня 2025
5. 26-28 травня 2025
6. 8-10 вересня 2025
7. 27-29 жовтня 2025
8. 1-3 грудня 2025 сертифікація

Загальна кількість годин: 196
Графік роботи:
Сім триденок з 13.00 до 19.00.
Восьма триденка – сертифікаційна з 12.00 до 19.00

Тренери програми:
Ганна Бичкова – дитячий психіатр, дитяча та сімейна психотерапевтка, канд. мед. наук, тренерка Національної Асоціації Гештальт Терапевтів України (НАГТУ), тренерка спеціалізації НАГТУ по роботі з дітьми та сім’єю, 25 років клінічної та 15 років психотерапевтичної практики.
https://www.facebook.com/anna.bychkova.589
Тетяна Бєлоусова – психологиня, гештальт-терапевтка, сімейна та дитяча терапевтка, тренерка Національної Асоціації Гештальт Терапевтів України (НАГТУ), ведуча терапевтичних та навчальних груп з гештальт терапії 1 і 2 рівня НАГТУ, практика з 2004 року,
https://www.facebook.com/tetiana.bielousova
Микола Мирошниченко, – лікар, психотерапевт, підлітковий психотерапевт, супервізор, асоційований тренер Національної Асоціації Гештальт Терапевтів України (НАГТУ), гештальт-терапевт (IFGT Французький Інститут Гештальт Терапії). Форми роботи: довгострокова індивідуальна і групова психотерапія, гештальт терапія з сім’єю, психотерапія парних стосунків, супервізія індивідуальна/групова, навчання по програмам 1 і 2 рівня НАГТУ. Спеціалізації: EMDR терапія наслідків психотравмуючих подій, стресів, кризових станів,  психотерапія розладів харчової поведінки, гештальт-підхід в роботі з дітьми та підлітками, психотерапія переживання втрати та горя, екзистенціальні питання.  Психологічна практика з 2004 року.
https://www.facebook.com/mirosh.nn
Валентина Шапран – гештальт-терапевтка, супервізорка, асоційована тренерка Національної Асоціації Гештальт Терапевтів України (НАГТУ), дитяча та сімейна психотерапевтка, фахівчиня з залежної поведінки, ведуча навчальних програм з гештальт-терапії 1 і 2 рівня НАГТУ, терапевтичних груп для підлітків та дорослих. Практика з 2004 року.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004591145891

Програма Гештальт-терапія з дітьми дає основні уявлення про особливості використання принципів та методів гештальт-терапії у психологічній роботі з дітьми та підлітками, з сім’ями з дітьми, з дитячими групами. Матеріал, який опрацьовується в ході програми, може бути використаний для терапевтичної практики як індивідуальної, так і групової, консультування, розширення можливості педагогів вихователів, лікарів, батьків та їх професійній діяльності.

Зміст програми:
дослідження особливостей дитячого досвіду, особливості психологічних проблем розвитку дитини та спотворень розвитку, аналіз різних ситуацій розвитку дитини (сімейних та шкільних), практика гештальт-терапевтичного підходу до виявлення та вирішення цих проблем.
Програма проводиться у формі практичних майстерень із лекціями, вправами, демонстраціями, аналізом терапевтичних сесій. Містить основні принципи гештальт-терапії, техніки гештальт-терапії у роботі з дітьми: використання фантазування, малюнку, гри для відновлення контакту з дітьми. Обов’язково включає вивчення власних переживань дитинства.

Теми:
1. Відновлення контакту із дітьми. Основні засади гештальт-терапії з дітьми. Робота з капризами, страхами та агресією у дітей. Як розпізнати переживання, яке стоїть за проблемною поведінкою дитини. Як підтримати усвідомлення власних переживань дитини? Ігри, малюнки у роботі з дітьми.
2. Основні етапи розвитку. 1-й етап – від народження до 1 року, криза 1 року. Базове переживання та завдання розвитку. Основна потреба та ставлення до світу. Стратегії роботи.
3. Ранній (до 3-х років та дошкільний вік). Особливості переживань та проявів переживань. Дослідження тривоги, сорому, провини. Незавершені завдання розвитку особистості. Як розпізнавати та підтримувати інтенції у зростанні дитини. Стратегії та техніки роботи: ігри, малюнки, казки, тілесні техніки.
4. Проблеми шкільного та підліткового віку. Особливості переживань та прояви переживань. Вивчення невпевненості, знедоленості, самотності. Відносини із однолітками. Сексуальність. Незавершені завдання розвитку. Криза юнацького віку. Ігри, арт-методи, тілесні методики. Робота із групою.
5. Дитина в сім’ї та гештальт-терапія дитячо-батьківських відносин. Дослідження ситуації розвитку. Особливості переживань та картина світу старших, середніх та молодших дітей. Незавершені стосунки та конфлікти братів та сестер. Робота з дитячо-батьківськими стосунками. Дитина у ситуації конфліктних відносин дорослих. Психосоматичні прояви дитини як відображення напружень та конфліктів у сім’ї. Ігри, малюнки, сімейна скульптура.
6. Терапевтичні відносини з батьками та дитиною. Побудова терапевтичної сесії. Позиція терапевта у роботі з дітьми та з сім’єю. Консультування батьків. Особливості договору під час роботи з дітьми та батьками. Фрустрація та підтримка в роботі з дітьми, підлітками та сім’ями.
7. Группова робота з дітьми та підлітками, робота з дітьми в особливих умовах (війна, стихійні лиха, робота онлайн тощо).
8. Сертифікація. супервізія та аналіз випадків. Обговорення власних робіті і питань учасників групи. Що потрібно: підготувати опис роботи з дитиною, есе про аналіз свого дитинства.
Сесії будуть проходити у будні ОНЛАЙН (понеділок-середа)
Кількість місць у групі обмежена.
Запис за тел: 066-311-24-88 (viber/telegram) Євген,
email: milkmost2014@gmail.com.або просто у месенджер.
Хто такий – дитячий гештальт-терапевт? Трохи казкар, трохи розбійник, частково Пітер Пен, частково Оле-Лукойє, бабуся, онука та сірий вовк в одному обличчі. Бути поряд з дитиною, говорити з нею про неї його мовою – і бути дорослим, бути собою. Зробити зустріч цілющою, що відновлює сили для подальшого зростання – і не нав’язати своїх помилок та помилок.