Основні розділи програми: 

Етапи створення та розвитку сім’ї (закоханість, шлюб, поява дітей, зріла  сім’я, стосунки…). Системний підхід у роботі з сім’єю, функціональна та дисфункціональна сім’я, поняття сімейного гомеостазу. Інтерактивний цикл контакту – як модель терапевтичного підходу до сімейної системи. (Грігель С., Грищук Р.)
Періодизація дитячого віку. Формування потреб (базових та соціальних). Робота з примхами, агресією, страхами. Формування ідентичності, тривоги, сорому, вини. Відновлення контакту із дітьми.
Укладання терапевтичного контракту, діагностика сімейних стосунків. Форми та етапи роботи з сім’єю. Етапи розвитку стосунків. Особливості роботи з парою. Побудова терапевтичної сесії. (Грігель С., Шепко Є.)
Особливості роботи з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Незавершені ситуації розвитку, роль батьків у їх формуванні. Розвиток сиблінгових стосунків, онуки-бабусі-дідусі, неповні сім’ї. (Грігель С., Грищук Р.)
Особливості розвитку та складності молодшого шкільного та підліткового віку. Підліток у сім’ї. Криза юнацького віку. Консультування батьків. (Грищук Р., Баєва О.)
Сімейні кризи, розлучення. Дитина – як виразник сімейних конфліктів, поняття сімейного симптому. Гештальт-методи та стратегії роботи з сімейною кризою. (Грігель С., Грищук Р.)

Навчання проходить у формі шести 3-денних тематичних сесій протягом 1,5 років – 180 годин. 
Керівник спеціалізації:

Григель Світлана

Лінійний тренер: 

Грищук Римма 
Запрошені тренери: 
Євген Шепко 
Олена Баєва