“Клінічний підхід 2.0”, спеціалізація
Для студентів ВОППГП, практикуючих психотерапевтів та психологів
Нехай ви не працюєте з людиною в депресії, але до вас прийде його дружина: ризик розлучення в сім’ях, де один чоловік страждає на БАР, зростає вдесятеро.
Нехай клієнт із деменцією не ваш. Але на терапію прийдуть його рідні, у багатьох буде депресивний стан, у деяких — нозофобія.
До вас прийдуть клієнти з панічними атаками, симптомами нав’язливостей, реактивними депресіями, підвищеною тривожністю та астенічним синдромом, який викликаний то перевтомою, то соматічним процесом. Як поєднати зусилля психотерапевта та лікаря-психіатра, щоб допомогти клієнту?
Як провести первинну клінічну діагностику та диференціацію з іншими розладами, скласти контракт на психотерапію, вибрати стратегію роботи, вирішити, чи потрібна свідомість з лікарем, і як власне працювати з клієнтами?
«Клінічний підхід 2.0» поєднає сильні сторони кількох напрямків — психології, генетики, психотерапії та превентивної медицини. У програмі будуть лекції, клінічні розбори пацієнтів, ситуаційні завдання, вправи та супервізії. І насамкінець — опис психопатологічного портрета. Свого.
План навчання:
1. Основи діагностики. Диференційна діагностика рівнів психічних розладів. Відмінності у підходах – клінічна та гештальт-діагностика. Симптом як консервативний пристрій. Органічні розлади.
2. Невротичні розлади. Тривожно-фобічні, панічні, обсесійно-компульсивні, конверсійні розлади. Психотерапія та психофармакотерапія – разом ефективніше?
3. Афективні розлади, їх рівні. Манії та депресії. Види депресій, зокрема приховані, наркоманічні. Суїцидальна поведінка та її превенція.
4. Психотичні розлади. Феноменологія психотичних переживань. Стратегії роботи. Можливості терапевтичних стосунків. Дослідження власного “божевілля”.
5. Розлади особистості. Терапевтичні відносини у роботі з клієнтами з особистісними розладами. Структурне інтерв’ю щодо Кернберга, його мети.
6. Сертифікація.
Організатор – Анастасія Хандожинська, +380504902583, усі месенджери