“Клінічний підхід 2.0”, спеціалізація Для студентів ВОППГП, практикуючих психотерапевтів та психологів Нехай ви не працюєте з людиною в депресії, але до вас прийде його дружина: ризик розлучення в сім’ях, де один чоловік страждає на БАР, зростає вдесятеро. Нехай клієнт із деменцією не ваш. Але на терапію прийдуть його рідні, у багатьох буде депресивний стан, у деяких — нозофобія. До вас прийдуть клієнти з панічними атаками, симптомами нав’язливостей, реактивними депресіями, підвищеною тривожністю та астенічним синдромом, який викликаний то перевтомою, то соматичним процесом. Як поєднати зусилля психотерапевта та лікаря-психіатра, щоб допомогти клієнту? Як провести первинну клінічну діагностику та диференціацію з іншими розладами, скласти контракт на психотерапію, вибрати стратегію роботи, вирішити, чи потрібна свідомість з лікарем, і як власне працювати з клієнтами? «Клінічний підхід 2.0» об’єднає сильні сторони кількох напрямків – психології, генетики, психотерапії та превентивної медицини. У програмі будуть лекції, клінічні розбори пацієнтів, ситуаційні завдання, вправи, супервізії. І насамкінець — опис психопатологічного портрета. Свого.
План навчання:
1. 23-25.01 Основи діагностики. Диференційна діагностика рівнів психічних розладів. Відмінності у підходах – клінічна та гештальт-діагностика. Симптом як консервативний пристрій. Органічні розлади.
2. 20-22.03 Афективні розлади, їх рівні. Манії та депресії. Види депресій, зокрема приховані, наркоманічні. Суїцидальна поведінка та її превенція.
3. 22-24.05 Невротичні розлади. Тривожно-фобічні, панічні, обсесійно-компульсивні, конверсійні розлади. Психотерапія та психофармакотерапія – разом ефективніше?
4. 4-6.09 Психотичні розлади. Феноменологія психотичних переживань. Стратегії роботи. Можливості терапевтичних стосунків. Дослідження власного “божевілля”.
5. 13-15.11 Розлади особистості. Терапевтичні відносини у роботі з клієнтами з особистісними розладами. Структурне інтерв’ю щодо Кернберга, його мети.
6. 22-24.01 Сертифікація.