Особливості психотерапії дітей та підліткі у гештальт підході.
(Години заліковуються, як години спеціалізації НАГТУ)

Мета програми: набуття та удосконалення практичних навичок діагностики, консультування та психотерапії дітей та підлітків.

Курс включає знайомство з основними аспектами та напрямками у роботі з дітьми та підлітками; оволодіння базовими вміннями та навичками дитячого психотерапевта.

Програма орієнтована на фахівців із психологічною, медичною та педагогічною освітою.

Ведуча:
Анпілогова Олена
Дипломований психолог (2003 рік), дитячий та сімейний психолог, акредитований гештальт-терапевт (2007 р.), супервізор НАГТУ (2010 р.).
Досвід роботи психологом більше 20 років, психотерапевтична практика більше 16 років: психолог у школах та дошкільних закладах; телефон довіри; кризовий центр для жінок, які постраждали від насильства; дитячий садок для дітей з аутизмом; реабілітаційний центр для дітей із ДЦП; керівник та ведуча психологічних програм центру розвитку дітей та підлітків; співведуча авторського курсу “Психологічне консультування та психотерапія сімей”; тренер дитячої групи на навчальних інтенсивах; супервізор для команди психологів приватної школи “Мідгард”, м. Київ.
Сфера професійних інтересів: індивідуальна та групова терапія дітей та підлітків, робота з батьками та сім’ями.
Сертифікує програму:
Коссе Олена
Дипломований психолог, гештальт-терапевт, супервізор, провідний тренер НАГТУ, член професійної ради НАГТУ. Практична робота в галузі гештальт-терапії з 2000р., в галузі консультування – з1995р.
Сфера професійних інтересів: психологія кризи та травми, клінічні аспекти гештальт терапії (фобії, розлади харчової поведінки та ін.).
Веде навчальні програми з гештальт-терапії, спеціалізації: «Робота з кризами та травмою у гештальт-терапії».

Запрошений експерт:
Тарас Шумиляк
Психолог , гештальт терапевт НАГТУ; військовослужбовець.
Досвід роботи психологом з 2007 , психотерапевтична практика з дітьми та підлітками з 2011 року, психотерапія сімейних систем.

Запрошений експерт:
Татьяна Назаренко
Психологиня, гештальт терапевтка, супервізорка НАГТУ., ведуча спеціалізації «Терапія порушень і розладів хавчової поведінки. Гештальт-підхід.».
Голова правління Асоціації лікарів та психологів “розлади харчової поведінки: терапія та превенція”, Україна. Співголова “Institut für Psychosoziale Forschung und Persönlichkeitsförgerung e. V.», Німеччина; співробітниця frauenberatungsstelle dusseldorf eV у проекті допомоги жінкам з України, які отримали тимчасовий захист у Німеччині «Жінки проти насильства».

Запрошений експерт:
Марина Кузьменко Maryna Trumpikas-Kuzmenko
Бакалавр медицини,
магістр психології (спеціалізація “Медична психологія”),
дитячий психолог, нейропсихолог,
член ВГО “Арт-терапевтична асоціація”,
член ГС “Національна психологічна асоціація України”.

Програма курсу складається з 6-ти триденних семінарів-практикумів, що проходять з інтервалом у 2-2,5 місяці (180 годин) та 7-й сертифікаційний (30 годин)

Модуль 1.

Основні ідеї, принципи та задачі консультування та терапії дітей та підлітків.

✓ Особливості психологічної допомоги у роботі з дітьми.
✓ Цілі та завдання психотерапії дітей та підлітків.
✓ Види робіт та організація процесу терапії.
✓ Диференційна діагностика.
✓ Відбір для групової та індивідуальної терапії.
✓ Склад груп.
✓ Особливості індивідуальної та групової терапії.
✓ Особливості роботи терапевта як внутрішнього (в організаціях: дитячі установи) та зовнішнього спеціаліста (приватна практика).
✓ Особливості роботи у відкритих та закритих дитячих групах: кількість зустрічей, динаміка групи, групові процеси та феномени.
✓ Особливості он-лайн роботи з дітьми.
✓ Ідентичність дитячого терапевта.

Модуль 2.

Особливості роботи з маленькими дітьми: раннє дитинство, дошкільнята, молодший шкільний вік.

✓ Допомога маленьким дітям: раннє дитинство (до 3-х років).
✓ Особливості роботи з дошкільнятами.
✓ Молодший шкільний вік.
✓ Тривалість та періодичність сесій.
✓ Робота із опором дитини.
✓ Використання гештальт-підходу у роботі з дітьми.
✓ Техніки інтерв’ювання дітей.
✓ Кімната для дитячої терапії: обладнання, вибір іграшок та інших матеріалів.
✓ Робота з казками та образами.
✓ Роль гри в процесі терапії: структурна та спонтанна гра.
✓ Терапевтична мова та процес терапії дитини.
✓ Робота з труднощами усередині терапевта.

Модуль 3.

Робота з неврозами. Робота із комплексною травмою.

✓ Робота з різними видами неврозів.
✓ Страхи. Енурез, енкопрез, запор. Тіки.
✓ Замкнутість та сором’язливість.
✓ Стратеги та техніки роботи.
✓ Реакція на важкий стрес та розлади адаптації.
✓ Посттравматичний стресовий розлад та комплексна травма.
✓ Діагностика, принципи та техніки роботи.
✓ Використання арттерапевтичних технік.

Модуль 4.

Робота з дітьми з проблемами поведінки та іншими порушеннями регулювання.

✓ Дитяча агресiя.
✓ РДУГ
✓ Аутизм та розлади аутичного спектру.
✓ Діагностика. Стратегії та техніки роботи.
✓ Елементи терапії, що задовольняють потреби дитини.
✓ Робота із сенсорним досвідом.

Модуль 5.

Особливості роботи з дітьми старшого віку: підлітковий період та юнацтво.

✓ Підлітковий вік та юнацтво.
✓ Розлади, супутні їм.
✓ Статевий розвиток та сексуальність.
✓ Трансформація процесів ідентифікації.
✓ Стратегії та тактики, техніки роботи.
✓ Робота із підлітковим опором.

Модуль 6.

Робота з батьками.

✓ Організація процесу роботи з батьками.
✓ Батьківські проблеми як перешкоди для дитячої психотерапії.
✓ Оцінка взаємодії батьків із дитиною.
✓ Корекція батьківських відносин.
✓ Створення у батьків нового образу дитини.
✓ Стратегії роботи.

Модуль 7.

Сертифікаційна сесія.

Подання до сертифікації на групі:

✓ Одного тривалого випадку роботи з дитиною чи групою (від 10 сесій) або
2-х випадків короткострокової роботи (3-5 сесій) або психологічна група / тренінг з дітьми.

✓ Есе про власний дитячий або підлітковий досвід, який вплинув на окремі аспекти формування особистості.

ДАТИ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ:

1 модуль. 17-18-19 листопада 2023
2 модуль. 19-20-21 січня 2024
3 модуль. 22-24-24 березня 2024
4 модуль. 17-18-19 травня 2024
5 модуль. 17-18-19 липня 2024
6 модуль 27-28-29 вересня 2024
7 модуль ( сертифікація) 6-7-8 грудня 2024
Дати можуть змінюватись за форм-мажорних обставин з обговоренням з учасниками/ учасницями проекту.

Вартість модуля 160 євро (в гривневому еквіваленті на день оплати)
На першому модулі вноситься оплата за два модуля: перший, і останній,
як гонорар сертифікуючого тренера.
Всі пропуски 100% оплачуються

Для реєстрації на спеціалізацію звертайтесь:

К.т./telegram/whatsapp: Ірина +380509112292, Олена +380509731069
e-mail: cv.stroy@gmail.com