Працюючи понад 14 років в бізнес-секторі в якості керівника і в якості оргконсультанта, я назбирала багато висновків і спостережень, які на мою думку можуть бути корисними і для колег, і для цієї ніші загалом.

Робота з підприємцями потребує специфічного ракурсу і готовності психотерапевта витримувати певний рівень нарцисичної напруги, не впадаючи у фруструючі почуття і стани, зберігаючи розум ясним і здатність до діалогу та усвідомлених інтервенцій.

Часто внутрішній конфлікт бізнесмена чи керівника тісно пов’язаний з його здатністю здійснювати професійну діяльність, народжувати ідеї. І тоді головна задача співпраці з терапевтом – це підвищувати рівень його свідомості, покращувати здатність до контакту і діалогічності, а не вирішувати той внутрішній конфлікт першочергово.

Важливо, щоб бізнес і керівник знав про свій наріжний конфлікт, розумів його і використовував, як джерело натхнення, обираючи екологічні форми обходження з собою та іншими.

Оргконсультування не у повній мірі відповідає на ці питання. Робота з організацією – це важливо, цікаво, і дуже корисно для організації. Але це все може бути беззмістовно, якщо керівник наймає оргконсультанта виключно з нарцисичних міркувань, наслідуючи референтну для себе групу, але не прагнучі змін та усвідомлень  для себе особисто.

 

Програма спеціалізації буде складатися з семи триденних сесій (п’ятниця, субота, неділя). Брати у ній участь можуть: студенти 2 ступені програми навчання гештальт-терапевтів, студенти, які закінчили спеціалізацію з оргконсультування, підприємці та керівники, менеджери по персоналу.

 

Програма курсу:

 

Основні принципи використання гештальт-підходу в роботі з організаціями. Феноменологічний підхід в роботі з бізнесменами та керівниками. Робота на Динамічна концепція особистості, цикл контакту, теорія поля, способи переривання контакту. Як гештальт-теорія працює в організації.
Границі контакту та діалог. Особливості вибору стратегії роботи, паралельні процеси в консультуванні і організації.
Клієнт-терапевтичні стосунки через призму бізнесотворення. Роль терапевта, трансферентні характеристики, терапевтична стійкість. Що необхідно знати, чим цікавитись, працюючи з бізнесом та підприємцями.
Підтримка здатності до діалогічного лідерства та лідерства як польового феномену. Стилі керівництва. Зв’язок особистості керівника і корпоративної культури в організації. Роль консультанта в компанії.
Особисті кризи і травми керівника/менеджера та паралельні процеси в організації.
Внутрішні і зовнішні конфлікти в підприємницькій діяльності. Конкурентні процеси керівників та менеджерів, їхній вплив на організацію.
Завершальна сертифікаційна сесія. 

На курсі вас чекає теоретичний матеріал, вправи, робота в парах і трійках, супервізії. Розбір кейсів, робота з реальними клієнтами