Третя ступінь орієнтована на підготовку супервізорів, викладачів гештальт-терапії, а також поглиблене вивчення теорії та методології практики. Програма призначена для практикуючих гештальт-терапевтів, що мають базову освіту в галузі гештальт-терапії (які закінчили базовий курс підготовки гештальт- терапевтів). Метою програми третього ступеня є формування професійного мислення гештальт-терапевта, що дає можливість застосування свого досвіду в різних галузях професійної діяльності. Вся програма третього ступеня включає в себе 384 академічних години ( 16 триденних навчальних сесій) з урахуванням сертифікаційної сесії. Перед початком даного проекту, керівниками/ведучими програми, буде проводитися співбесіда і, можливо, анкетування. У Програмі планується 36 учасників.
Основними теоретичними темами програм третього ступеня є:

Теорія гештальт-терапії: історичний контекст створення і розвитку гештальт-терапії, основні школи і напрямки гештальт-терапії, базові концепти гештальт-терапії, місце гештальт-терапії серед інших напрямків.
Супервізія: теоретичні основи супервізії, різноманітні школи супервізії, типи, форми, моделі, рівні супервізії, супервізія в різних професійних контекстах.
Групова робота: різні форми – терапевтична, супервізійна, навчальна, тематична, соціальні групи, спільноти.
Клінічні аспекти гештальт-терапії та супервізії.
Етика професійних відносин.

Перераховані теми відображають зміст навчання і можуть не відповідати переліку тематичних сесій. Логіка і фокус викладу визначається керівниками програми та залежить від динаміки і складу конкретної групи.
Робота проходить у великих і малих групах супервізійного і терапевтичного формату. Малі групи створюються за кількістю керівників з постійним ведучим терапевтичної групи, змінними ведучими супервізійної групи.
Більш детальна інформація, з приводу проекту, у керівників/ведучих програми:
Кумпан Людмила  провідний тренер (м.Херсон), Шевченко Георгій провідний тренер (м.Київ), Синиченко Руслан дійсний тренер (м.Харків)