Акредитація

Загальні положення

Для визнання випускника програми з боку професійної спільноти ВСППГП необхідна процедура акредитації, яка проводиться Загальними зборами членів спільноти. На поточний момент – 2 рази на рік на тренерських зборах: восени – в Києві, навесні – в Одесі.

Акредитація надає право надавати навчальну терапію, супервізію, проводити навчальні проєкти ВСППГП при відповідному статусі.

Претенденти на статус провідного тренера до виходу на акредитацію на Загальних зборах членів ВСППГП повинні бути затверджені в ході особистої співбесіди на засіданні Професійної ради.

Порядок акредитації

  1. Подача заявки про акредитацію у встановлені терміни (вказані в інформаційному повідомленні на сайті). У разі несвоєчасного або некоректного подання документів на акредитацію кандидату буде відмовлено в їх прийомі. Також буде відмовлено в акредитації при невідповідності дій кандидата Статуту організації.
  2. Передача документів секретарю спільноти. У разі подання заявки на дві позиції, у вищій буде відмовлено автоматично, оскільки можливо пройти процедуру акредитації тільки в одній позиції.
  3. На загальних зборах спільноти проходить процедура прийняття шляхом голосування. 

У голосуванні беруть участь лише акредитовані члени ВСППГП. 

Ухвалення рішення відбувається більшістю присутніх, які мають право голосу на момент голосування.

  1. Після успішного проходження процедури акредитації документи передаються в офіс ВСППГП, укладається договір про професійну співпрацю з ВСППГП, оплачується членський внесок. 

З цього моменту фахівець є акредитованим членом спільноти у відповідному статусі. Для подальшого підтвердження акредитації необхідна оплата членських внесків – до 1 травня поточного року.

  1. Після успішної акредитації член спільноти може отримати сертифікат про акредитацію у відповідному статусі в офісах ВСППГП. Термін дії такого сертифіката – 5 років.

Процедура переакредитації

  1. Після закінчення дії сертифіката члену спільноти необхідно пройти процедуру переакредитації.
  2. Процедура переакредитації передбачає заповнення електронної форми з описом своєї діяльності.
  3. Переакредитація проводиться автоматично за тими заявниками, опис діяльності яких буде визнано достатнім комісією з переакредитації при Професійній раді.
  4. При виникненні питань комісією може бути рекомендована повторна акредитації на Загальних зборах спільноти.

Окремі положення

У разі невідвідування Загальних зборів членом ВСППГП у будь-якому з тренерських статусів протягом більше одного року може бути рекомендоване дострокове проходження повторної акредитації.

Перелік документів

Надати документи на акредитацію можна через приватний кабінет.

У разі виникнення труднощів, звертайтесь у технічну підтримку сайту.

Записатися на захід