Хто є хто

Статуси членів ВСППГП у рамках програми підготовки

– це спеціаліст із закінченою або незакінченою вищою освітою з психології або суміжних спеціальностей (педагогіка, соціальна робота, медицина – факультети: лікувальна справа, педіатрія, стоматологія), який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ і уклав відповідний договір з ВСППГП.

– це спеціаліст, який має підготовку з гештальт-терапії (завершив базовий курс підготовки з гештальт-терапії), який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ і уклав відповідний договір з ВСППГП.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

– це спеціаліст, який має вищу освіту в галузі психології, медицини, педагогіки або соціальної роботи, а також підготовку з гештальт-терапії, успішно сертифікований, пройшов процедуру акредитації у ВСППГП, який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

– це акредитований у ВСППГП гештальт-терапевт, який пройшов повну підготовку із супервізії (сертифікат 3-го ступеня), який практикує гештальт-терапію і супервізію, пройшов акредитацію в статусі «супервізор», який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ, уклав відповідний договір з ВСППГП і є членом ВСППГП.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

– це акредитований гештальт-терапевт, який навчається або завершив програму 3-го ступеня, є членом ВСППГП. Тренер-стажер стає асоційованим тренером після випуску двох програм першого ступеня при наявності сертифікату програми 3-го ступеня.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

Не має повноважень у навчальному процесі програми:

Асоційованим тренером стає тренер-стажер, член ВСППГП, який випустив дві програми першого ступеня.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

Не має повноважень у навчальному процесі програми:

Тренером стає асоційований тренер, який здійснив випуск двох програм базового курсу (не менше 4 сертифікованих учасників у кожній програмі) у спів-веденні з керівником програми (дійсним або провідним тренером) та отримав рекомендацію для акредитації в керівника програми.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

Не має повноважень у навчальному процесі програми:

Дійсним тренером стає тренер ВСППГП, який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ, є членом ВСППГП, випустив три програми базового курсу (дві під керівництвом дійсного чи провідного тренера, одну групу самостійно або у спів-веденні з тренером, дійсним тренером, провідним тренером).

Має повноваження в навчальному процесі програми:

Не має повноважень у навчальному процесі програми:

Провідним тренером стає дійсний тренер, який визнає і дотримується Кодексу професійної етики ГТ, є членом ВСППГП, випустив п’ять програм базового курсу (дві під керівництвом дійсного чи провідного тренера, три – самостійно), бере активну участь у формуванні та підтримці життя спільноти.

Дійсний тренер приймається в провідні тренери на загальних зборах спільноти тільки після затвердження його кандидатури Професійною радою.

Має повноваження в навчальному процесі програми:

Записатися на захід